събота, 25 април 2009 г.

Първа стъпка

И така, след дълъг период на отлагане и толкова дълъг на мислене на име и аз се сдобих с блог. Имам толкова мисли и идеи, които пазя само за себе си и реших, че е време да ги прочетат и други хора.

Тъй като това е първи пост ще кажа съвсем на кратичко за мен.

Казвам се Калоян. Роден съм на 21.07 и съм завършил средно образование в Габрово. След това студент в София. Сега уча и работя там.

Единствените неща, които ме изкарват извън нерви са свързани със състоянието на нашата родина и нейните граждани.

По времето на писане на този пост уча магистратура Мобилни комуникации в СУ и работя в най-големият информационен сайт за мобилни телефони - GSMArena.com. В резултат на последното ще се срещат прилично количество публикации и на тази тема.

Обичам да пиша разни неща, дори съм си втълпил, че ще напиша една трилогия, но това когато му дойде времето. Скоро ще започна да качвам това-онова.

Ами това е от мен за днес. Утре на свежа глава ще помисля с какво да започна.

П.С. Защо "колибката" ли?
Ами обожавам малки самотни къщички забутани в сърцата на планините...Пък и всички останали имена, които исках бяха заети :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар